reede, 23. jaanuar 2009

KOHTUMINE

29. jaanuaril teise tunni ajal on õpilastel külas lasteraamatukogu juhataja Helle Laanpere. Juttu tuleb Ellen Niidu lasteloomingust.

Kas sa lapsena ka mõtlesid, et võiksid kirjanikuks hakata?

Ei. Lapsena ma ei teadnudki, et üldse kirjutatakse raamatuid. Ema kavatses mind panna keskkooli osas tütarlaste kommertskooli ja mul on siiamaani rõõmus meel, et Nõukogude võim tuli ja kaotas selle pagana kooli ära, muidu oleksin ma pidanud õppima raamatupidamist ja muud sellist värki.
Ise tahtsin ma minna arhitektuuri õppima, aga kooliõpetajad laitsid selle maha. Et naisterahvas sõjajärgsetes oludes, liiga raske. Kirjandid tulid mul hästi välja, nii soovitatigi mul filoloogiat õppima minna.


Maarja Unduski vestlusest Ellen Niiduga, "Postimees" 12.07. 2008

Kommentaare ei ole: