neljapäev, 3. juuni 2010

RÕUGES õuesõppe tunnis ja matkal

Ilm oli suurepärane ja päev läks korda. Kõik tundsid end hästi, kuid virisesid palavuse ja sääskede üle. Luuletasime ka mõned salmid sellest päevast sealsamas kohapeal:

Ilus ilm on täna siin,
käib siin vaikselt ringi kiil.
Siin ei ole meil mingit ohtu,
Ööbikuorg on ilus koht.
Kristjan

Me matkame looduses
ja kunagi ei loobu sest.
Lillelõhn on ninas ammu,
ümberringi palju tammi.
Linnud laulavad nüüd oksal,
igal linnul linnulaul on nokas.
Ilm on kohe väga kaunis-
iga lapsesuu nii laulis.
Vanessa

Ilm on soe ja ilus,
istun praegu vilus.
Tuul on hästi vaikne,
taevas paistab päike.
Steven

Mu ümber kasvavad tammepuud
ja käes on soojad suvekuud.

Lendab liblikas väike
ja paistab ilus päike.
Priit

Läksin täna matkama,
siin on ilus matkata.
Ka saab sõpradega olla
ning nendega ka mängida.
Tanel

Ma istun päikese käes,
puhast loodust igal pool näen.
Järve kaldal istun ma,
tahaks minna ujuma.
Kert

Täna on ilus ilm,
mind vaatab päikese silm.
Me lastega koos mängime,
ei tahaks koju minna veel.
Richard

Loodus väga kaunis
ja ööbik enne laulis.
Siin on palju mägesid
ja veelgi rohkem järvesid.
Kaisa

Matkal oleme me täna,
puid on palju looduses.
Kõikidel on rõõmus tuju,
puudel erinevad kujud.
Michelle Aurelia

Täna matkan Rõuges ma,
siin on väga huvitav.
Koju ma ei taha minna,
tahan hoopis jääda siia.
Birk

Kommentaare ei ole: