laupäev, 1. november 2008

MEIE KLASS

Mina olen Lika.
Kõige rohkem meeldib mulle tantsida.
Mu lemmiktegevus on lugemine.
Ma tahan saada definaariumi õpetajaks.

Mina olen Marit.
Mulle meelib kõige rohkem matemaatika.
Mu lemmiktegevus on arvutamine.
Ma tahan saada loomaarstiks.

Mina olen Rolf-Robert.
Ma oskan hästi krossi sõita.
Mu lemmiktegevus on krossisõit.
Tahan saada krossisõitjaks.


Mina olen Priit.
Ma oskan kõige paremini
Mu lemmiktegevus on
Ma tahan saada õpetajaks.


Mina olen Joosep.
Ma oskan kõige paremini matemaatikat.
Mu lemmiktegevus on legodega mängimine.
Ma tahan saada ehitajaks.

Mina olen Tanel.
Ma oskan väga kiiresti joosta.
Mu lemmiktegevus on ujumine.
Ma tahan saada trikimeheks.


Mina olen Liisbet.
Ma oskan väga hästi meisterdada.
Mu lemmiktegevus on kooli mängimine.
Ma tahan saada juuksuriks.


Mina olen Kristjan.
Ma oskan arvutada kõige paremini.
Mu lemmiktegevus on sportimine.
Ma tahan saada ehitajaks.


Mina olen Elisabet.
Ma oskan kõige paremini tantsida ja laulda.
Mu lemmiktegevus on tantsimine.
Ma tahan saada lauljaks.


Mina olen Hanna-Reet.
Ma oskan päris hästi viiulit mängida.
Mu lemmiktegevus on rattaga sõitmine.
Ma tahan saada muusikaõpetajaks.



Mina olen Richard.
Ma oskan kõige paremini matemaatikat.
Mu lemmiktegevus on jooksmine.
Ma tahan saada ehitajaks, aga ka judokaks.

Mina olen Roomet.
Ma oskan kõige paremini eesti keelt.
Mu lemmiktegevus on jooksmine.
Ma tahan saada mehhaanikuks.


Mina olen Scarlett.
Ma oskan väga hästi rull-uisutada ja joonistada.
Mu lemmiktegevused on ujumine, rulluisutamine, rattasõit.
Ma tahan lauljaks, tantsijaks või näitlejaks.


Mina olen Karoli.
Mulle meeldib väga mängida.
Mu lemmiktegevus on padja tegemine.
Ma tahan saada loomaarstiks.


Mina olen Michelle Aurelia.
Ma oskan väga hästi joonistada.
Mu lemmiktegevus on mängimine.
Ma tahan saada iluuisutajaks.


Mina olen Mattias.
Ma oskan kõige rohkem krossi sõita.
Mu lemmiktegevus on krossisõit.
Tahan saada ehitajaks.
Mina olen Marianne.
Ma oskan väga hästi meisterdada.
Mulle meeldib koeraga mängida.
Suureks saades hakkan uisutajaks.


Mina olen Karli.
Mulle meeldib kirjutada.
Mu lemmiktegevus on joonistamine.
Ma tahan saada ehitajaks.


Mina olen Kert.
Kõige paremini oskan ma joosta.
Mu lemmiktegevus on kergejõustiku trennis käimine.
Tahan saada ehitajaks.

Mina olen Steven.
Mulle meeldib sõpradega mängida.
Mu lemmiktund on kehaline kasvatus.
Ma tahan saada kirjanikuks.


Mina olen Vanessa.
Ma oskan kõige paremini matemaatikat.
Mu lemmiktegevus on õmblemine.
Ma tahan saada lauljaks.


Mina olen Birk.
Mulle meeldib matemaatika.
Ma tahan saada loomaarstiks.


Ma olen Andreas.
Mulle meeldib õppimine.
Mu lemmiktegevus on sportimine.
Ma tahan saada bussijuhiks.Mina olen KAISA. Ma oskan hästi klaverit mängida ja armastan käia trennis. Ma tahan saada loomaarstiks.








































Kommentaare ei ole: