laupäev, 1. november 2008

Minu kool

See on Võru Kreutzwaldi Gümnaasium. Siin koolis õpin mina. Siin koolis käin ma mudilaskooris. Mulle meeldib laulda. Michelle Aurelia
Minu kool kannab nime Võru Kreutwaldi Gümnaasium. See on Võrumaa suurim kool. Selles koolis õpib 969 õpilast. Meie kooli direktor on Katrin Martinfeld. Võru Kreutzwaldi Gümnaasium sai 10. septembril 90-aastaseks. Meie kool on sama vana kui Eesti Vabariik. Meie koolis on suur aula, arvutiklassid, raamatukogu ja palju klassiruume. Meie koolis tegutsevad mitmed huviringid. Meie koolis toimuvad spordivõistlused. Meie koolis on hea õppida. Minu kool meeldib mulle väga. Priit

Mina õpin Võru Kreutzwaldi Gümnaasiumis. Minu kool on päris suur ja siin õpib palju lapsi. Kool on juba 90 aastat vana. Minu ema õppis ka siin koolis. Meie koolis on hea õppida. Meil on head õpetajad ja toredad lapsed. Mulle meeldib väga oma klass ja oma kool. Roomet


Minu kool on ilus. Ta on oma vanuse poolest vana kool. Minu kool avati siis, kui sündis Eesti Vabariik. Minu koolil on ilus nimi: Võru Kreutzwaldi Gümnaasium. Minu kool on väga hea kool. Siin on head õpetajad. Kaisa



Kommentaare ei ole: