laupäev, 1. november 2008

VKG - 90






Meie kool sai 10. septembril 2008. a. 90-aastaseks.
25. oktoobril peeti pidu ja oli vilistlaste kokkutulek.


Kirjutasime koolile selle auks salme.



Minu kool
Koolis käia meeldib mulle,
õppida siin lahe on.
Palju tarkust juurde saan.
Uusi sõpru juurde ka.
Kert

Minu kool
Minu kool on suur ja ilus,
sinna lähen rõõmuga.
Hommikul kui algab tund,
olen valmis õppima.
Tunnis targemaks ma sain,
õpetaja kiitis meid.
Rolf Robert

Mina ja kool
Mulle meeldib minu kool.
Just siis kui olen mänguhoos,
mul meelde tuleb jälle kool.
Siin õppima peab täies hoos.
On palju rõõmu minu loos.
Karli

Minu kool
Kool on koht, kus targaks saad,
õpetajaid tundma pead.
Aigi on meil klassi pea,
ta on meile imehea.
Kristi annab meile kekat,
keegi tunnist ei tee vehkat.
Jane teeb meist heliloojad,
paremat ei saagi loota.
Mattias

Kool
Kaugelt kostab koolikell,
tundi ruttab iga sell.
Seljas koolikotid prisked,
ootamas on tunnid rasked.
Ja kui lõppeb koolipäev,
lastel hinded head on käes.
Vanessa

Minu kool
Minu kool on keset linna,
väga lihtne sinna minna.
Hea meelega ma kooli lähen,
seal ma selgeks saingi tähed.
Roomet

Kool
Mulle armas minu kool.
Vajalik seal töö ja hool.
Et oleks tark kui kool läbi
ja ei oleks hiljem häbi.
Steven

Raske kool
Rõõmuga ma ruttaks kooli,
kui seal õppima ei peaks hullumoodi.
Õpetaja aina sunnib
õppima meid igas tunnis.
Plaanis teha temal vist
kakskümmend neli teaduste professorit.
Birk

Minu kool
Koolis käia on mul hea,
sõpru palju on mul seal.
Õppima ma palju pean,
siis ma väga targaks saan.
Lika

Meie kool
Meie kool on väga hea,
tarkust saab siin iga pea.
Koolis õppida on lahe,
kui vaid endal leidub tahet.
Õpilasi palju meil,
õpetajad toeks on neil.
Nad meile tarkust jagavad,
vahel harva pragavad.
Kristjan

Minu kool
Minu kool on suur ja ilus,
Kaaslased mul toredad.
Siin on targad õpetajad,
Vahva on ka õppida.
Andreas

Minu kool
Võru linnas asub kool,
mis ei ole enam noor.
Hommikul on sinna lastevoor
igaüht seal ootab oma tool.
Tore elu temas keeb,
õpetaja tööd seal teeb.
Tanel

Meie kool
V – nagu vahva kool.
K – nagu kaunis kool.
G – nagu gloobus kool.
See teeb kokku Võru Kreutzwaldi Gümnaasiumi.
Scarlett

Kool
Meie koolis palju lapsi.
Kõik nad kooli tahavad.
Toredad on õpetajad.
Toredad on lapsed ka.
Elisabet

Meie kool
Hommikul ma lähen kooli.
Klassi minnes istun tooli.
Õpetaja tuleb klassi.
Ära aja asju sassi!
See on meie tore kool.
Suure õppimise hool.
Marit

Minu kool
Minu kool on ilus kool,
seal on uhke laulukoor.
Õpetaja on meil lahe,
aga õues ilm on jahe.
Minu kool on juba vana,
aga seda ikka vaja.
Koolis saab ka tihti nalja,
kuid ei sööklas anta kalja.
Meie kool on tore kool
ja saigi lõpp sellel lool.
Kaisa

Kool
Meie koolil sünnipäev,
mida iga päev ei näe.
Mulle siin meeldib õppida,
arvutada ja meisterdada.
Liisbeth

Meie kool
Meie koolil on 90. sünnipäev,
aastad läinud võluväel.
Kreutzwaldi Gümnaasium nimeks koolil.
Õpi hästi, ole hooliv!
Joosep

Minu kool
Kooli lähen rõõmsalt ma.
Tahan hästi õppida.
Samas koolis õppis juba
minu tark ja tubli isa.
Ka vend ja õde mul
on siia kooli tulekul.
Richard

Tore kool
Meie kool on tore, hea,
seda iga laps meist teab.
Õpetaja on meil mõnus,
meile viisi välja võlub.
Karoli

Minu kool
Kooli tänaval on kool,
kus ei puudu töö ja hool.
Mina käin ka selles koolis,
teisi koole ma ei nooli.
Hanna-Reet

Kool
Suur ja avar koolimaja,
lastele on seda vaja.
Koolis õppida on lahe,
kui selleks on vaid sinu tahe.
Priit

Minu kool
Kool mul asub Võrumaal
keset Võru linna.
Iga päeva hommikul
lähen ruttu sinna.
Õpetaja õpetab
ja laps kogub tarkust.
Kes laisk on, see saab kahe.
Viie virk ja kraps.
Michelle Aurelia

Kommentaare ei ole: